نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد

  • کد خبر: ۲۲۵۷۴۵
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد
سرمربی خوشه طلایی گفت: به جدول نیز توجهی نداریم. ۵ بازی دوستانه در پیش داریم، اما قصد داریم در این ۵ بازی دوستانه پیروز شویم.

سید محمد حسینی در گفتگو با شهرآرانیوز پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل آریو اسلامشهر گفت: به شرف تیمم درود می‌فرستم، با ۱۵ تا ۱۶ بازیکن وارد رختکن شدیم که ۲ تا ۳ نفر از آنان نیز مصدومیت‌های جزئی داشتند. سعی کردیم از تیمی که ۸ هفته شکست و ناکامی تجربه کرده، تیمی برنده بسازیم.

وی ادامه داد: عدالت در فوتبال برابر آریو رعایت نشد. می‌توانستیم با اختلاف ۲ تا ۳ گل پیروز شویم، اما خوشحالم که خوشه طلایی به یک تیم واقعی تبدیل شد. سعی کردیم که این تیم را از لحاظ فنی و ذهنی به حد بالایی برسانیم.

سرمربی خوشه‌طلایی خاطرنشان کرد: همیشه می‌گویند که کسب پیروزی تیم را واکسینه می‌کند. وقتی تیمی برنده می‌شود، نیازی نیست که روی مسائل تاکتیکی و ذهنی بازیکنان کار کنید، اما وقتی تیمی روی دور شکست می‌افتد، در واقع وارد بحران شده است. خوشه‌طلایی ۸ هفته متوالی شکست خورده است، اما در این دیدار نشان دادیم که پس از ۸ بار زمین خوردن توانستیم مجددا روی زانوی خود بایستیم.

حسینی خاطرنشان کرد: سعی کردیم خوشه طلایی را متحول کنیم که به خواست بازیکنان نیز این اتفاق رقم خورد. از این پس نیز فقط برای ۳ امتیاز وارد زمین خواهیم شد. بازی‌های بیرون و داخل خانه دیگر اهمیتی ندارد. به جدول نیز دیگر توجهی نداریم. ۵ بازی دوستانه در پیش داریم، اما قصد داریم در این ۵ بازی دوستانه پیروز شویم.

وی در خصوص حل مشکلات خوشه‌طلایی گفت: باشگاه مشکل پرونده‌ای که بابتش کسر امتیاز داشته‌ایم را حل کرده است. ۳ امتیاز کسر شده قطعا به خوشه‌طلایی باز خواهد گشت، از همین رو هنوز امیدوار به بقا در لیگ هستیم.‌ای کاش این تحول در خوشه طلایی ۸ هفته زودتر رخ می‌داد.

سرمربی خوشه‌طلایی در خصوص نقش خداداد عزیزی در تیمش بیان کرد: خداداد عزیزی مدیرفنی خوشه‌طلایی است و از تجربیاتش استفاده می‌کنیم. آقای عزیزی در تمرینات حضور دارد و از نکاتش استفاده می‌کنیم.

وی در خصوص انگیزه‌اش از قبول هدایت خوشه‌طلایی خاطرنشان کرد: زمانی که فوتبال بازی می‌کردم همیشه دوست داشتیم کار‌های سخت انجام دهم. به عنوان یک مدافع همیشه دوست داشتم که گل بزنم. تیمی که همیشه برنده است و بالای جدول قرار دارد، کار سختی ندارد. اگه به تیمی که به کمک احتیاج دارد و نیاز به بازسازی دارد، تحول ایجاد کردید، عیارتان سنجیده خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->